Summer beauty haul

01.09.2017

Hello guys! I know, it's been a while since I was there for a last time, but I have a lot of important things to do now, so I haven't much time for writing. Still, I believe it'll change  soon:-).

Okay, for today I decided to do a cruelty free beauty haul. You'll find here three brands : NYX, Smashbox and Urban Decay. I love them all, so let's have a look at it!

 I'll start with the NYX HD Studio Photogenic Concealer  (shade CW 01 - Porcelain). This concealer is not anything new for me, because I use it two years now and this is my third one. The concealer is cruelty free, also quite cheap and it has a very good coverage. I use it to cover some spot on my face when I need and to cover some red stains. 

I bought it on www.douglas.cz and it costs 179 Kč.

The next concealer I have here is Smashbox Studio Skin 24 Hour Waterproof Concealer ( shade Fair ). This concealer was completaly new for me, but I'm very satisfied with it. It has a good coverage, it lasts long and also brightens well. I usually use it just under my eyes for brightening. 

www.douglas.cz , costs 650 Kč.

Then I needed a new powder, so I chose NYX HD Finishing Powder ( shade Transculent ). This one is transparent, so if you need something with a coverage you need to choose some another powder. But I really like this one and I think I'll buy it again!

www.nyxcosmetics.cz   , costs 269 Kč.

NYX Tinted Brow Mascara ( shade Espresso ) is also good. I have a dark and thick eyebrows , so I just needed to "stay it on one place" haha and this works very good. 

www.nyxcosmetics.cz , costs 189 Kč.

And the last thing is the Urban Decay Eyeshadow Primer Potion ( shade Original ). This is my second one and it's the only primer which can hold my eyeshadows for a whole day! I really love it, also Urban Decay is one of my favorite brands 

www.urbandecay.cz , costs 620 Kč.


I hope you enjoyed my little haul and let me know in comments which concealer do you use !

With love,

Natalia


Ahoj ! Vím, už je to chvíli, co jsem tady byla naposledy, ale mám teď spoustu důležitých věcí na práci, takže nemám moc času na psaní. Přesto věřím, že se to již brzy změní :-).

Dobře, dnes jsem se rozhodla udělat "cruelty free beauty haul". Najdete zde tři značky: NYX, Smashbox a Urban Decay. Miluji je všechny, takže se na to podívejme!

Začnu s NYX HD Studio Photogenic Concealer (odstín CW 01 - Porcelain). Tento korektor není pro mě nic nového, protože jej používám dva roky a toto je moje třetí balení. Korektor je cruelty free, je také docela levný a má velmi dobré krytí. Používám jej k pokrytí nějakého pupínku na mé tváři, když potřebuji, a na pokrytí některých červených skvrn.

Koupila jsem na www.douglas.cz za 179 Kč

Dalším korektorem, který zde mám, je Smashbox Studio Skin 24 Hour Waterproof Concealer (odstín Fair). Tento korektor byl pro mě úplně nový, ale jsem s ním velmi spokojená. Má dobré krytí, vydrží dlouho a také dobře rozjasní. Obvykle jej používám jen pod očima na rozjasnění.

www.douglas.cz , cena je 650 Kč

Pak jsem potřeboval nový pudr, takže jsem si vybrala NYX HD Finishing Powder (odstín Transculent). Toto je transparentní, takže pokud potřebujete něco s krytím, musíte si vybrat jiný pudr. Ale opravdu se mi  líbí a myslím, že si to znovu koupím!

www.nyxcosmetics.cz , cena 269 Kč

NYX Tinted Brow Mascara (odstín Espresso) je také dobrá. Mám tmavé a husté obočí, takže jsem jen potřebovala, aby "zůstalo na jednom místě" haha ​​a na to funguje velmi dobře.

www.nyxcosmetics.cz , cena 189 Kč

A poslední věc je Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (odstín Original). Toto je moje druhé balení a je to jediný podklad, který dokáže udržet mé oční stíny po celý den na jednom místě! Já to opravdu miluju, samotný Urban Decay je jedna z mých oblíbených značek.

www.urbandecay.cz , cena 620 Kč


Doufám, že jste si můj mini haul užili a dejte mi vědět v komentářích, jaký korektor používáte vy !

S láskou,

Natalia


© 2017 Lifestyle blog. By Natalia
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky