Books vs. Movie : Everything, Everything

15.07.2017

For today, I prepared for you an article, where I'm comparing Everything, Everything movie and a book. So which version of the story I liked more?

 About the book:

Author: Nicola Yoon

Publisher : (EN) - Random House, (CZ) - Jota

Genre(s): fiction, contemporary, romance, young adult

Series: -

Pages: (EN) 307 pages, (CZ) 296 pages

Read in: English

Find on: Goodreads, Amazon, Official site, Jota ( jota.cz )

Official annotation :  My disease is as rare as it is famous. Basically, I'm allergic to the world. I don't leave my house, have not left my house in seventeen years. The only people I ever see are my mom and my nurse, Carla.

But then one day, a moving truck arrives next door. I look out my window, and I see him. He's tall, lean and wearing all black-black T-shirt, black jeans, black sneakers, and a black knit cap that covers his hair completely. He catches me looking and stares at me. I stare right back. His name is Olly.
Maybe we can't predict the future, but we can predict some things. For example, I am certainly going to fall in love with Olly. It's almost certainly going to be a disaster.


About the movie:




Director: Stella Meghie

Stars: Amandla Stenberg, Nick Robinson, ...

Release date(s): (US) 19 May 2017, (CZ) 29 June 2017

Runtime: 96 minutes

Find on: Official site, Imdb, CSFD, Cinema City



So... How was the book?

I think Nicola Yoon created great characters and her writing was actually quite lovely. The story is very lite and easy, but still has some meaning, I've read it so fast. By the way you can also find there many interesting illustrations, charts, diagrams, letters, mails and much more. I loved that! AND Maddie reads books and writes absolutely perfect reviews, that's everything I needed.

"Life is a gift, don't forget to live it."

I'm very happy I found a book which is completely different than others. Well, it is about a sick teenager and her first love, but the story is written incredibly easy and humorous, that you just turn and turn pages until the last one.

How was the movie?

This was one of the movies I really wanted to see this year, mainly beause I've read the book. And on monday I finally went to the cinema!
The movie is from the beginning a bit predictable and sometimes it can be just too much sweet, BUT what is incredibly played by actors are those unique beginnings of the relationship - love with no limits, risking, surprising and a desire to fall in love with each other more and more with each day.
Excellent Amandla Stenberg in the role of Madeline is very charming and convincing. Just maybe "book" Maddy seemed more mature and less impetus than a "movie" Maddy to me. Still, you'll really enjoy the movie, I believe.

Now, Book or Movie?

I'd definitely recommend to read the book first and then jump into the movie, The book is more thorough and consistent than the movie. I can say I enjoyed both, but book is maybe more for me in some way.

With love, Natalia



Pro dnešek jsem si pro vás připravila článkek, kde porovnávám Všechno, úplně všechno knihu a film. Takže, která verze se mi líbila více?

Informace o knize:

Autor: Nicola Yoon

Nakladatelství: (EN)- Random House, (CZ) - Jota

Žánr(y): fikce, současná literatura, romatický, young adult

Série: -

Počet stran: (EN) 307 stran, (CZ) 296 stran

Čteno v jazyce: Angličtina

Zjistěte více: Goodreads, Amazon, Oficiální stránky  , Jota ( jota.cz )

Oficiální anotace: Ahoj. Jmenuji se Madeline Whittierová a jsem nemocná. Moje nemoc je vzácná a málo známá. Jsem totiž alergická na celý svět. Vůbec nevycházím z domu, nebyla jsem venku celých sedmnáct let. Jediní lidé, které vídám, jsou moje máma a ošetřovatelka Carla.

Ale pak se jednoho dne u vedlejšího domu objevilo stěhovací auto. Vykoukla jsem z okna a uviděla ho. Byl vysoký, štíhlý a celý v černém - černé triko, černé džíny, černé tenisky a černá pletená čepice, která mu zakrývala vlasy. Zachytil můj pohled a upřeně se na mě zadíval. Já jeho upřený pohled opětovala. Jmenuje se Olly.
Možná že nemůžeme předvídat budoucnost, ale některé věci přesto předpovědět můžeme. Například to, že se do Ollyho zamiluju, je jisté. A téměř jisté taky je, že to bude katastrofa.

Informace o filmu:

Režisér(ka): Stella Meghie

Hlavní představitelé: Amandla Stenberg, Nick Robinson

Premiéry: (US) 19. května 2017, (CZ) 29. června 2017

Délka: 96 minut

Zjistěte více: Oficiální stránky, Imdb, CSFD, Cinema City


Takže...Jaká byla kniha?

Myslím, že Nicola Yoon vytvořila skvělé postavy a její psaní je docela "roztomilé". Příběh samotný je velmi lehké a jednoduché, ale přesto má nějaký význam, četla jsem to velice rychle. Mimochodem v knize můžete také najít mnoho zajímavých ilustrací, grafů, diagramů, dopisů, e-mailů a mnoho dalšího. Milovala jsem to! A navíc Maddie čte knihy a píše naprosto dokonalé recenze, to je vše, co jsem potřebovala. 

"Life is a gift, don't forget to live it."

Jsem velmi ráda, že jsem našla knihu, která je zcela odlišná od ostatních. No, jde sice o nemocnou teenagerku a její první lásku, ale příběh je napsán neuvěřitelně jednoduše a humorně, že jen otáčíte a otáčíte stránky až do té poslední.

Jaký byl film?

To to byl jeden z filmů, které jsem opravdu chtěla tento rok vidět, hlavně proto, že jsem četla knížku. A v pondělí jsem konečně šla do kina! 

Film je od začátku trochu předvídatelný a někdy to může být až příliš sladké, ALE to, co herci neuvěřitelně zahráli, jsou jedinečné počátky vztahu - láska, která nezná mezí, riskování, překvapování a touha zamilovat se navzájem s každým dnem více a více. 

Výborná Amandla Stenberg v roli Madeliny je velmi okouzlující a přesvědčivá. Jen možná "knižní" Maddy na mě působila více zrale a méně impulsivně než "filmová" Maddy. Přesto se vám bude film opravdu líbit.

Nyní, kniha nebo film?

Rozhodně bych doporučila, abyste si nejprve přečetli knihu a pak se ponořili do filmu. Kniha je důkladnější a důslednější než film. Mohu říci, že jsem si užila oba, knihu i film, ale kniha je pro mě možná nějakým způsobem něco víc...

S láskou, Natalia 


© 2017 Lifestyle blog. By Natalia
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky