Welcome on my blog!

28.06.2017

This is my first article. Well, not exactly an article with a given topic, however I want to introduce you my blog a little bit, so...

You probably think "Why Natalia's World?". I was also saying that to myself the first few days I was thinking about this blog. But believe it or not, It has its own reason.  I love changing the world for the better. Okay, that sounds a little naive, but I really do. I just didn't know how for a long time. Then a thought occurred to me "Why not to make my own blog?". First, It was supposed to be a book blog, then a food blog and so on. Ideas changed and changed. But the world is full of blogs like these, not?  And I don't want to "be fit into one sack" with others. Don't get me wrong, when somebody make a really interesting blog, for example about books, I like to read it. But to really be myself, my blog had to be different. And now, almost after one year from the thought that occurred to me, it's here. Again a lot of things changed and mainly my personality. That's why the blog design could not stay the same as a year ago. It means I completely changed everything. Name of the blog, categories there, everything... My book blog became a lifestyle blog.

I'm a book lover and you will most often find me sitting down with a good tea and a book in my hands. Besides that, I love traveling and discovering new places in this magical world. Of course I'm a girl too, it means a love to cosmetics and fashion. But I want to make you sure, I don't want Natalia's World to be that ordinary blog with articles which you can find everywhere else. That's why I decided to include there some "non-traditional" categories to which I will add articles in the future...

For example, I'd like to write about animal testing and cruelty-free cosmetics, which is unfortunately still quite taboo in today's society. I want to show my readers a completely different face of the cosmetic industry. Next categories, which are waiting for you are Books, Food and Lifestyle. In the Food category, there are going to be my favourite recipes and ideas for various tasty meals that also belong to my lifestyle blog. 

Another note, this blog is and will be bilingual. Why? I love the English language and I would like to improve more and more in it, besides that I'll write these articles also in the Czech language because definitely I don't want to forget to my native language and I'd like to receive articles like Cruelty-free Cosmetics on the Czech "scene".

At the end of this article, I'd like to thank all the people who support me in the creation of my blog. I'd like to thank my amazing friends from the United States, thanks to them I decided to make this blog and mainly write it in bilingual form. Thank you Ellie and Hannah for the support and lots of ideas you brought me to my life. I would also like to thank my friend from Canada, Brittany, who is really great and I can always text her. Also my beloved mom, she always supports me in everything. Thank you all for being there for me! I hope that you, my future readers, will like my blog and you'll visit it.

And at the end, a quotation from Gandhi, which has been accompanying me on my way through life for about two years and also thanks to that, my blog is now Natalia's World!

"Be the change you wish to see in the world"

With love,

Natalia

                                                            ________________________________________

Tohle je můj první článek. No dobře, ne tak úplně článek s daným tématem, přeci jen vám chci trochu představit můj blog, takže...

Asi si říkáte " Proč zrovna Natalia's World?" Já si to ze začátku prvních pár dní, kdy jsem nad blogem přemýšlela, taky říkala. Jenže věřte nebo ne, ono to má svůj důvod. Miluju měnit svět k lepšímu. Dobře, to zní trochu naivně, ale je to tak. Akorát jsem dlouho nevěděla jak. Potom mě napadla myšlenka "proč si vlastně nezaložit vlastní blog?". Prvně to měl být knižní blog, potom blog o jídle a tak podobně. Nápady se měnily a měnily. Jenže takových blogů je na světe dost, ne? A já nechci zapadat do jednoho pytle s ostatními. Neberte to špatně, když někdo udělá doopravdy zajímavý a nápaditý blog třeba o knihách, moc ráda si jej čtu. Ale abych to doopravdy byla já, tak můj vlastní blog musel být jiný. A ted', skoro po roce, kdy mi ta myšlenka proletěla hlavou, je to tady. Opět se změnilo spousta věcí a hlavně má osobnost. Proto návrh blogu nemohl zůstat stejný jako ten před rokem. To znamená, že jsem změnila kompletně všechno. Jméno blogu, kategorie, všechno... Z mého knižního blogu se stal lifestyle blog.

Jsem milovnice knih a nejčastěji mě najdete vysedávat u dobrého čaje s knihou v ruce. Také ale miluji cestováni a objevování nových míst tohoto kouzelného světa. Samozřejmě jsem i holka, to znamená lásku ke kosmetice a módě. Chci vás ale ujistit, že nechci aby Natalia's World byl ten obyčejný blog s články, které najdete kdekoli jinde. Proto jsem se rozhodla sem zařadit pár netradičních rubrik, do kterých v budoucnu budu přidávat články...

Například bych ráda psala o testování na zvířatech a cruelty-free kosmetice (netestovaná na zvířatech), což je bohužel stále  v dnešní společnosti docela tabu. Chci svým čtenářům ukázat zcela jinou tvář kosmetického průmyslu. Další kategorie, které na vás čekají jsou Books, Food a Lifestyle.  Ve Food kategorii budou moje oblíbené recepty a nápady na různá chutná jídla, která také patří do mého lifestyle blogu. 

Ještě další poznámka, tento blog je a bude dvojjazyčný. Proč? Miluji anglický jazyk a chtěla bych se v něm nadále zlepšovat, kromě toho budu psát tyto články i v českém jazyce, protože rozhodně nechci zapomínat na svůj rodný jazyk a moc ráda bych dostala články typu Cruelty-free Cosmetics také na českou "scénu".

Na závěr tohoto článku bych chtěla poděkovat všem lidem, kteří mě v tvorbě mého blogu podporují. Ráda bych poděkovala mým úžasným kamarádkám z USA, díky kterým jsem se vůbec "dokopala" tento blog vytvořit a hlavně jej psát dvojjazyčně. Děkuji Ellie a Hannah za podporu a spoustu nápadů, které jste mi vnesly do života. Ještě bych chtěla poděkovat i mé kamarádce z Kanady, Brittany, která je doopravdy skvělá a vždy jí můžu napsat. Také mé milované mamince, která mě vždy ve všem podporuje. Děkuji vám všem, že jste tady pro mě! Doufám, že se vám, mým budoucím čtenářům, bude můj blog líbit a budete jej navštěvovat.

A na závěr citát od Gandhího, který mě doprovází na cestě životem už asi dva roky a také i díky němu je to přece Natalia's World!

"Be the change you wish to see in the world" ( "Bud'te změnou, kterou chcete vidět ve světě." )

S láskou,

Natalia





© 2017 Lifestyle blog. By Natalia
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky